Thursday, October 20, 2016

Stock Options Belasting België

Wêreldwye belasting Gids: België Die wêreldwye belasting gids verduidelik die belasting van aandele toekennings in 38 lande: voorraad opsies, beperkte voorraad, beperk voorraad eenhede, prestasie-aandele, aandeelwaarderingsregte en werknemer voorraad aankoop planne. Die land profiele word gereeld hersien en bygewerk word as wat nodig is. Ons doen ons bes om die skrif lewendige hou. Maksimeer jou voorraad vergoeding winste en te verhoed dat foute groot inhoud en bekroonde gereedskap wat jy nodig 'n Premium lidmaatskap om hierdie funksie. Dit sal jou volle toegang tot ons bekroonde inhoud en gereedskap op werknemer voorraad opsies gee, beperk voorraad / RSUs, SARS, ESPPs, en nog baie meer. Wie word 'n Premium lid Sien ons lang lys van betalende intekenaars. Is jy 'n finansiële of rykdom adviseur Youll meer wil weet oor MSO Pro Lidmaatskap leer. Vergeet jou gebruikersnaam en wagwoord Klik hier en ons sal probeer om jou te help vind it. Tag Archives: voorraad opsies Appèlhof van Brussel bevestig vier-jarige se besluit Hof van eerste aanleg van Brussel. Ons verwys na ons HRS kop van 26 Mei 2010. Op 25 Junie 2014, die Hof van Appèl van Brussel die beslissing van die Hof van eerste aanleg van Brussel van 16 April 2010 bevestig Volgens hierdie besluit, hellip Appèlhof van Brussel bevestig vier-jarige se besluit Hof van eerste aanleg van Brussel. Ons verwys na ons HRS kop van 26 Mei 2010. Op 25 Junie 2014, die Hof van Appèl van Brussel die beslissing van die Hof van eerste aanleg van Brussel van 16 April 2010 bevestig Volgens hierdie besluit, 'n kapitaalverlies op aandele wat aangekla terug deur 'n Suid-Afrikaanse-ouer om sy Belgiese filiaal in die konteks van 'n voorraad opsie plan was beskou nie aftrekbaar onder artikel 198 van 7 van die Inkomstebelastingwet Kode (ITC) te wees. Die appèlhof het die professionele karakter van die koste (artikel 49 van ITC) nie uit te daag, maar ignoreer die feit dat hierdie uitgawe was nie 'n kapitaalverlies op aandele onder Belgiese rekeningkundige wet, besluit dat die blote fakturering van hierdie kapitaalverlies het nie verander die aard van sodanige koste vir die Belgiese maatskappy. Op grond daarvan, die Appèlhof bevestig dat die koste nie aftrekbaar is belasting vir die Belgiese werkgewer. Hierdie besluit is belangrik om twee redes. Eerstens, is dit bevestig dat aandele aansporing verwante uitgawes wat terug deur buitelandse hoofkwartier maatskappye word in hul Belgiese filiale is in beginsel aftrekbaar professionele uitgawes op grond van artikel 49 van die ITC. In die tweede plek, waar sodanige gefaktureerde koste sluit kapitaalverliese op aandele (en ons kan verwag dat ander uitgawes die aftrekking van wat uitdruklik deur die ITC verbied), kan hulle nie belastingaftrekbaar tot daardie mate wees. Na aanleiding van hierdie besluit, die bereiking van 'n korporatiewe belasting aftrekking van buitelandse gebaseer aandele aansporing verwante uitgawes kan verskyn al hoe meer kompleks en uitdagend as die aard van die gefaktureerde die Belgiese werkgewer mag nie duidelik geïdentifiseer bedrag te wees of die uitgawes kan nie koste in werklikheid 'n uitgawe weerspieël die finansiële state van die buitelandse ouer in ooreenstemming met buitelandse toepaslike rekeningkundige reëls. In die lig van hierdie laaste besluit, ons ook so sterk aanbeveel Belgiese werkgewers te hersien hul onderskeie buitelandse ouers verskansing strukture geïmplementeer in verband met aandele aansporings, indien enige, die toepassing klag terug ooreenkomste en die aard van die koste wat hulle sal gefaktureer word met betrekking om sulke aansporings. Die voormalige Minister van Finansies het die Belgiese belasting owerhede opdrag gegee om 'n aantal wetgewende maatreëls om die Belgiese belastingstelsel te vereenvoudig stel. Op 13 Desember 2012, 'n reeks van voorstelle is aan die fiskale en para-fiskale afdeling van die Hoë Raad van Finansies (Hoge Raad van Financin / Conseil Suprieur des Finansies). Een van hellip Die voormalige Minister van Finansies die Belgiese belasting owerhede opdrag gegee om 'n aantal wetgewende maatreëls om die Belgiese belastingstelsel te vereenvoudig stel. Op 13 Desember 2012, 'n reeks van voorstelle is aan die fiskale en para-fiskale afdeling van die Hoë Raad van Finansies (Hoge Raad van Financin / Conseil Suprieur des Finansies). Een van dié voorstelle oor die wysiging van die belastinghantering van aandele-opsies in België. Die Belgiese belasting owerhede aangevoer dat a) die huidige stelsel word dikwels verkeerd gebruik, b) die werklike waarde van die voorraad opsies oorskry gewoonlik die belasbare (enkelbedrag) waarde (wat lei tot 'n taamlik lae algehele belastinglas) en c) die waarde van nie-aangehaal opsies kan dikwels nie ondubbelsinnig bepaal. Daarom het die belasting owerhede voorgestel wysiging van die Belgiese wetgewing op grond van die volgende beginsels: die voorraad opsies ingeskryf moes word ten tyde van die uitoefening of oordrag van die opsies (in plaas van by die tyd van toekenning) die belasbare waarde van die voorraad opsie moet in lyn wees met die werklike waarde in die hande van die begunstigde. In 'n mening wat in Februarie 2013 die Hoge Raad van Finansies formeel nie saamstem met die redenasie van die Belgiese belasting owerhede. Hoewel dit die klagtes van die belasting administrasie erken, het die Hoë Raad nie veel geloof op die voorgestelde maatreëls pen. Verder is dit verwys na die bestaande bepalings anti-misbruik wat beskikbaar is om die belasting owerhede in die geval van onbehoorlike gebruik van die belasting reëls is. Ten slotte, die Hoë Raad beklemtoon dat die algemene profiel van die Belgiese inkomstebelastingstelsel moet ondersoek word en dat 'n geheelbeeld raadsaam (eerder as 'n stuk vir stuk benadering) wanneer die vereenvoudiging van die Belgiese belastingstelsel. Bogenoemde is nie verband hou met 'n ander voorstel om die voorraad opsies wetgewing, wat ons berig in ons HRS kop van 20 Julie 2012. Hierdie voorstel, wat 'n inisiatief van individuele lede van die Parlement was, is tans nog hangende in die eerste kamer van Verteenwoordigers verander. Stock opsies aretaxable op die 60ste dag na die aanbod as 'n werknemer of 'n maatskappy direkteur die aanbod skriftelik binne 60days na aanleiding van die aanbod aanvaar het. Die belasbare opsie waarde is oor die algemeen bereken as 'n persentasie van die markwaarde van die onderliggende aandele op die dag voor die werklike aanbod datum of hellip Stock opsies aretaxable op die 60ste dag na die aanbod as 'n werknemer of 'n maatskappy direkteur die aanbod aanvaar het skriftelik binne 60days na aanleiding van die aanbod. Die belasbare opsie waarde is oor die algemeen bereken as 'n persentasie van die markwaarde van die onderliggende aandele op die dag voor die werklike aanbod datum of die gemiddelde sluitingskoers van die voorraad in die afgelope 30 dae voor die datum van aanbod. 'N onlangs bekendgestel voorstel om die wet op aandele-opsies te verander stel die toepassing van die enkelbedrag waardasie van die belasbare voordeel op die gemiddelde sluitingskoers van die onderliggende aandele oor die afgelope 150 of 30 dae voor die datum van aanbod, met uitsluiting van die moontlikheid van die keuse van die sluitingskoers op die dag voor die werklike aanbod. Daarbenewens sal die voorstel graag in te voer (i) 'n verpligte gedwing oefening skema waar 1/3 van die opsies uitgeoefen kan word per periode van 30 maande en (ii) 'n maksimum oefening tydperk van 120 maande. Daarbenewens die voorstel dui die verandering van die toepaslike persentasie vir die berekening van die belasbare voordeel in goedere en die gebruik van 18 vir alle opsies, selfs as die oefening oorskry 5 jaar (wat verpligtend sal wees vir ten minste 2/3 van die opsie toekenning (sien hierbo). ook die verminderde waarde van 9 sal van toepassing wees selfs al is die opsie (1/3 van die toekenning) uitgeoefen na 30 maande (2,5 jaar). Of wysigings sal bekendgestel is nog nie besluit. Ons sal u op hoogte hou van die status te hou van die voorstel wat tans nog hangende is in die eerste kamer van Verteenwoordigers. op 30 Desember 2011 die Wet van 28 Desember 2011 met verskeie (belasting) maatreëls is gepubliseer in die Offisiële Koerant. Dit bevat 'n paar 8211, maar nie almal van die aangekondigde maatreëls deur ons regering in Desember van verlede jaar het die persoonlike inkomstebelasting bepalings, wat in hierdie onlangse Wet, kommer: -. veranderinge in die hellip op 30 Desember 2011, die Wet op 28 Desember 2011 met verskeie (belasting) maatreëls is gepubliseer in die Amptelike Staatskoerant. Dit bevat 'n paar 8211, maar nie almal van die deur ons regering in Desember verlede jaar aangekondig maatreëls. Die persoonlike inkomstebelasting bepalings, wat in hierdie onlangse Wet, kommer: - veranderinge in die belastingkoste op rente - en dividendinkomste - nuwe waardasiemetode met betrekking tot die belasting van die voordeel in goedere vir die private gebruik van maatskappy motors - groot veranderinge met betrekking tot uitgawes vir energiebesparing in huise - verhoogde waardasie ten bate in soort aandele-opsies. - Inkomstebelasting België - Inkomstebelasting belastingopgawes en nakoming Wanneer www. taxreform. be/ PwC Nuus Soek Belasting Nuus Kategorieë Argiewe ApplicationsBelgium: Die meeste van die beoogde maatreëls sal in werking vanaf 1 Januarie 2012. Jy kan meer inligting op ons webwerf kom is belastingopgawes te danke Dit wil sê, wat is die belastingopgawe sperdatum 30 Junie vir die inwoners en, in beginsel, 30 September 'n nie-inwoners. Later datums kan toepas wanneer elektronies indiening. Die presiese datums word bepaal deur die belasting owerhede elke jaar en kan wissel. Wat is die belasting jaareinde Wat is die nakoming vereistes vir belastingopgawes in België Alle individue in België en nie-inwoner individue belas word op die Belgiese-verkry inkomste inwoner verwag om 'n jaarlikse belastingopgawe in te dien. Die regering, in beginsel, reik 'n belastingopgawe vorm aan elke belastingbetaler. Inwoners Vir inwoners, hul depots is binne een maand na ontvangs van die belasting vorm van die belasting owerhede en in beginsel op die laatste op 30 Junie van die jaar wat volg op die inkomste jaar. Inwoner belastingbetaler moet die nodige vorms te verkry van die Ministerie van Finansies as hulle dit nie teen 1 Junie ontvang. Inwoner belastingbetalers kan kies om hul terugkeer elektronies in te dien. Versuim om te voldoen aan hierdie vereiste gee aanleiding tot 'n boete en / of straf en kan ook lei tot belasting op 'n geskatte basis. In beginsel, Belgiese wet maak voorsiening dat die werkgewers trek 'n terughoubelasting van salarisse betaalbaar aan werknemers soos bepaal deur voorgeskryf belastingtabelle. Die verskil tussen die finale belastingaanspreeklikheid en die weerhouding is betaalbaar of terugbetaalbaar binne twee maande na ontvangs van die belastingaanslag. Die aanslag is, in beginsel, uitgereik voor 30 Junie twee jaar ná die inkomste jaar. Persone wat getroud is of wettig saamwoon moet hul belastingopgawe gesamentlik behalwe vir die jaar van die huwelik, jaar van verklaring van wetlike kohabitasie lêer, of as hulle apart leef. Gades en wetlik saam woon vennote apart belas word op alle inkomste. As die eggenoot / wetlik saam woon vennoot nie werk nie, tot 30 persent van die werk gades / wetlik saam woon vennote netto indiensneming inkomste is toe te skryf aan die nie-werkende eggenoot / wetlik saam woon vennoot. (Hierdie toekenning is beperk tot EUR 10.290 op 'n jaargrondslag in 2016). Inkomste van minderjarige kinders is verslag gedoen oor die belastingopgawe van die ouers so lank as wat hulle bly by hul ouers, tensy dit besigheid inkomste of onderhoud. Nie-inwoners vir nie-inwoners die sperdatum indiening is, in beginsel, 30 September van die jaar wat volg op die inkomste jaar. Nie-inwoner belastingbetaler moet ook die nodige vorms te verkry van die Ministerie van Finansies, as hulle dit nie betyds ontvang. Nie-inwoner belastingbetaler kan ook kies om hul terugkeer elektronies in te dien. In beginsel, Belgiese wet maak voorsiening dat die werkgewers trek 'n terughoubelasting van salarisse betaalbaar aan werknemers soos bepaal deur voorgeskryf belastingtabelle. Die verskil tussen die finale belastingaanspreeklikheid en die weerhouding is betaalbaar of terugbetaalbaar binne twee maande na ontvangs van die belastingaanslag. Die aanslag is, in beginsel, uitgereik voor 30 Junie twee jaar ná die inkomste jaar. In spesifieke feitelike omstandighede is daar geen verpligting om terughoudingsbelasting aftrek op die betaal aan nie-inwoners salarisse. Persone wat getroud is of wettig saamwoon moet hul belastingopgawe gesamentlik behalwe vir die jaar van die huwelik, jaar van verklaring van wetlike kohabitasie lêer, of as hulle apart leef. Gades en wetlik saam woon vennote apart belas word op alle inkomste. As die eggenoot / wetlik saam woon vennoot nie werk nie, tot 30 persent van die werk gades / wetlik saam woon vennote netto indiensneming inkomste is toe te skryf aan die nie-werkende eggenoot / wetlik saam woon vennoot. (Hierdie toekenning is beperk tot EUR 10.290 op 'n jaargrondslag in 2016). Hierdie toewysing, asook federale standaard persoonlike toelaes en federale belastingkrediete, is slegs van toepassing vir belastingbetalers wat ten minste 75 persent van hul wêreldwye inkomste belasbaar in België of belastingbetalers wat in staat is om te eis (gedeeltelike) vrystellings op grond van 'n belasting verdrag is nie. Afhangende van die feit dat die belastingbetaler 'n inwoner van 'n ander EER lidstaat (nie insluitend België), sal hy / sy in staat wees om te eis (gedeeltelike) plaaslike belastingkrediete. Inkomste van minderjarige kinders is verslag gedoen oor die belastingopgawe van die ouers so lank as wat hulle bly by hul ouers, tensy dit besigheid inkomste of onderhoud. Belastingkoerse Wat is die huidige inkomstebelasting tariewe vir inwoners en nie-inwoners in België koshuisreëls Vir die doeleindes van belasting, hoe 'n individu gedefinieer as 'n inwoner van België 'n Inwoner van België word gedefinieer as 'n persoon wat sy / haar familie het huis in België. Indien 'n persoon sy / haar gesin se huis het nie in België, sal hy / sy beskou word as 'n inwoner of die plek waarvandaan hy / sy bestuur sy / haar persoonlike rykdom / besigheid / beroep is geleë in België. Persone in die Siviele Register geregistreer is veronderstel om n inwoner te wees, tensy die teendeel bewys word. Persone word onherroeplik vermoed inwoner van België te wees wanneer hul familie woon in België. Buitelandse burgers kwalifiseer vir die uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime geag nie-inwoners vir inkomstebelastingdoeleindes nie. Is daar 'n de minimus aantal dae reël wanneer dit kom by verblyfreg begin - en einddatum Byvoorbeeld, 'n belastingbetaler kan nie terug na die gasheerland kom vir meer as 10 dae na hul opdrag is verby en hulle laat terugkeer. Wat gebeur as die sessionaris gaan die land voor hulle opdrag begin Die vorige-beskryf verblyf reël van toepassing sal wees. Beëindiging van verblyf Is daar enige belasting nakoming vereistes wanneer jy België In beginsel, 'n inwoner individu moet 'n finale belastingopgawe binne drie maande na die vertrek in te dien. Die koshuis situasie moet egter ontleed word met inagneming van die Belgiese koshuisreëls (soos familie situasie). Wat gebeur as die sessionaris kom terug vir 'n reis na verblyf beëindig die Gemagtigde sal nie-inwoner solank die voorwaardes van verblyf nie vervul is bly. Kommunikasie tussen owerhede immigrasie en belasting Moenie die immigrasie-owerhede in België te voorsien inligting aan die plaaslike belasting owerhede met betrekking tot wanneer 'n persoon binnekom of verlaat België As deel van die immigrasie proses, 'n individu moet self registreer / haarself met die plaaslike gemeente by aankoms in België en deregistreer homself / haarself met die gemeente by vertrek uit België. Hierdie inligting is beskikbaar vir die Belgiese belasting owerhede. In die praktyk beteken dit dat die individu ontvang outomaties 'n Belgiese inkomstebelastingopgawe vorm van die Belgiese belasting owerhede. Filing vereistes 'n gemagtigde het 'n depot vereiste in die gasheerland nadat hulle die land verlaat en terugkeer As die sessionaris vergoeding (uitgestelde betalings, bonus, en so aan) ontvang in verband met die opdrag in België wat as belasbare word beskou as in België, is daar sal 'n depot vereiste wees. Indien enige uitstaande belasting aanspreeklikheid met betrekking tot die Belgiese opdrag deur die werkgewer daarna betaal, sal hierdie betaling oorweeg word as 'n belasbare voordeel namens die individu wat 'n depot vereiste sal aktiveer. Ekonomiese werkgewer benadering Doen die belasting owerhede in België neem die ekonomiese werkgewer benadering tot die interpretasie van artikel 15 van die OECD verdrag Indien nee, is die belasting owerhede in België met inagneming van die aanvaarding van hierdie interpretasie van ekonomiese werkgewer in die toekoms Ja. Die interpretasie van die Belgiese belasting owerhede van die idee werkgewer in die raamwerk van artikel 15 van die dubbele belasting verdrae deur België gesluit word uiteengesit in Administratiewe Omsendbrief nr. AFZ 2005/0652 (AFZ 08/2005) van 25 Mei 2005. In die omsendbrief, die owerhede volg die huidige interpretasie van die Belgiese regspraak. Volgens die omsendbrief, word die verhouding tussen die werknemer en die werkgewer wat gekenmerk word deur die bestaan ​​van 'n skakel van ondergeskiktheid tussen die werkgewer en die werknemer. Die belasting owerhede dus die aanneming van die ekonomiese benadering werkgewer. Verskeie omstandighede moet in ag geneem word om die moontlike bestaan ​​van 'n skakel van ondergeskiktheid te bepaal en hulle is in lyn met die kommentaar op artikel 15 van die OESO Model Verdrag. De minimus aantal dae is daar 'n de minimus aantal dae voor die plaaslike belasting owerhede die ekonomiese werkgewer benadering Indien ja, wat is die de minimus aantal dae Tipe belasbare vergoeding Wat kategorieë is onderhewig aan inkomstebelasting in die algemeen situasies Belgiese toepassing sal wees inwoners belas word op hul wêreldwye verdien en passiewe inkomste. Nie-inwoners belas word net op hul Belgiese-verkry inkomste. Die volgende kategorieë van inkomste is onderhewig aan inkomstebelasting: inkomste inkomste uit die handel self-indiensneming of besigheid vennootskap dividende rente-inkomste uit vaste eiendom diverse inkomste. Indiensneming inkomste is belasbaar wanneer dit ontvang word of wanneer die werknemer geregtig is om dit te ontvang, wat ook al vroeër plaasvind. Indiensneming inkomste is onderhewig aan belasting op die mate waarin dit verdien is gedurende 'n tydperk van België woon, of in die geval van inkomste verdien terwyl nie-inwoner in die mate was dit verdien ten opsigte van pligte verrig in België. Dividende en rente is onderhewig aan 'n terughoubelasting wat oor die algemeen die finale belasting. Belasting-vrygestelde inkomste Is daar enige areas van inkomste wat vrygestel is van belasting in België Indien wel, kan jy 'n algemene definisie van hierdie gebiede. Belasting-vrygestelde inkomste, gereeld deur die Belgiese werkgewer toegestaan ​​is, sluit ete geskenkbewyse, verteenwoordiging toelaes, en daaglikse koste toelaes. Verwys asseblief ook na die artikel van belasting-vrygestelde inkomste onder die Belgiese uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime. Uitgewekene toegewings Is daar enige toegewings gemaak vir uitgewekenes in België Die werknemer kan kwalifiseer vir 'n gunstige belasting status. Kwalifikasie vir die uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime is nie outomaties nie, maar vereis dat die indiening van 'n spesiale aansoek versoek van beide die werkgewer en uitgewekene werknemer binne ses maande vanaf die eerste dag van die maand wat volg op die begin van indiensneming of sekondering na België. Dit moet duidelik getoon dat die vier kwalifiserende vereistes voldoen. Die uitgewekene moet 'n vreemdeling wees. Die uitgewekene moet óf 'n uitvoerende of 'n direkteur van 'n maatskappy, of 'n navorser of 'n spesialis wees. Die uitgewekene moet 'n nie-inwoner vir Belgiese inkomstebelastingdoeleindes wees. Die Expatriate Tax Omsendbrief van 8 Augustus 1983 'n lys van 'n stel van feitelike omstandighede wat 'n aanduiding van so 'n nie-inwoner status is. Die uitgewekene moet tydelik in diens geneem word in België deur 'n werkgewer wat deel is van 'n internasionale groep van maatskappye. Die uitgewekene wat aan hierdie toestande sal voordeel trek uit belastingtoegewings dat die jaarlikse belasbare besoldiging deur die aftrekking van belasting-vrye toelaes tot 'n beperking van EUR 11250 / EUR 29750 verminder. Verder sal die uitgewekene slegs geassesseer volgens gegradueer belastingkoerse op vergoeding in België en op ander Belgiese-verkry inkomste eintlik uitgevoer werk (uitgesluit roerende inkomste, maar met inbegrip van inkomste uit Belgiese vaste eiendom). Onder die Belgiese uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime, 'n sogenaamde uitgewekene toelaes (soos belasting gelykmaking, koste-van-lewe ewenaar, behuising ewenaar, en die huis verlaat toelaag) word beskou as 'n terugbetaling van ekstra uitgawes wat behoorlik deur die gedra werkgewer, eerder as deur die werknemer en is dus nie belasbaar om die individuele werknemer. Daar word onderskei tussen nie-herhalende uitgawes en herhalende uitgawes. Die uitsluitbaar gedeelte van herhalende uitgawes is beperk tot EUR 11.250 per jaar, vir uitgewekene personeel in diens van maatskappye, en om 29.750 euro per jaar, vir uitgewekene personeel in diens van die beheer en koördinering van kantore of navorsing sentrums. Maar uitgawes onderwys, selfs al deurdagte herhalende koste, sowel as nie-herhalende uitgawes, mag uitgesluit word sonder beperking. Die volgende uitgawes word beskou as nie-herhalende uitgawes wees. Moving koste op sy aankoms in België en op verlaat België. Die koste van die oprigting van 'n huis in België of ander aanvanklike koste van die eerste aankoms in België en versiering koste van 'n woning in België. Herhalende uitgawes wat in aanmerking kom vir uitsluiting sluit verleen om die verskille in koste-van-lewe en behuising tussen België en die uitgewekenes land van herkoms, huis verlaat, en belasting gelykmaking dek toelaes. Maar die werklike toelae net betaal kwalifiseer vir uitsluiting tot die mate toegelaat deur die voorgeskrewe riglyne. Die bepaling van die uitgewekenes land van herkoms het 'n direkte impak op die totale bedrag van die belasting-vrye toelaes wat die uitsluitbaar uitgawes mag slegs die koste verskil tussen België en die uitgewekenes land van herkoms. Onderwys uitgawes Onderwys uitgawes (behoorlik geregverdig met fakture) vir die uitgewekenes kinders in primêre of sekondêre skole, terwyl herhalende aard, is uitgawes wat gebruik kan word uitgesluit bykomend tot die bogenoemde maksimum bedrae. Die uitsluitbaar koste van onderwys in België sluit onderrig en registrasiegeld, plaaslike vervoer, en ander uitgawes wat deur die skool, maar sluit instap uitgawes (kos en verblyf) en die koste van privaat lesse. Met betrekking tot onderwys in die buiteland kos, sal die uitsluitbaar gedeelte van onderwys uitgawes aangegaan buite België word bepaal op 'n geval-tot-geval basis. Belasting gelykmaking is gedefinieer om net die verskil tussen België inkomstebelasting en die hipotetiese tuisland sluit federale nasionale, sowel as ander sub-federale / nasionale vlak inkomstebelasting (ook na verwys as die plaaslike belasting) wat die uitgewekene as lewende sou aangegaan Tuis. Vir die berekening van die hipotetiese plaaslike belasting, is belastingbetalers geag in die hoofstad van hul eie land woonagtig te wees. Sosiale sekerheid aanklagte doen nie, dus, maak deel uit van die belasting gelykmaking konsep en terugbetaling van sodanige belasting kan nie uitgesluit word nie. Moving koste Onder die Belgiese uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime, bewegende koste (behoorlik geregverdig met fakture) by aankoms in / vertrek vanaf België is in ag geneem word as kos behoorlike aan die werkgewer (geen plafon van toepassing). Hierdie verskuiwing koste te dek die koste wat verband hou met die beweging van uitgewekenes persoonlike besittings (uit die land van herkoms na België en andersom), insluitend koste vir prospekteer Real Estate in België. Enkelbedrag - toelaes of terugbetaling van die beweging van uitgawes wat nie geregverdig kan word met fakture is altyd as belasbaar in die hande van die werknemer in ag geneem word. Eerste aankoms koste Onder die Belgiese uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime, eerste aankoms koste (behoorlik geregverdig met fakture) moet beskou word as kos behoorlike aan die werkgewer (geen plafon van toepassing) onder sekere omstandighede. Neem asseblief kennis dat die uitgawes wat verband hou met die aankoop van items wat 'n uitgewekene terug na sy / haar eie land na sy / haar opdrag te neem (meubels, huishoudelike toestelle, en so aan) nie vir die vrystelling kwalifiseer. Salaris verdien uit die buiteland werk Is salaris verdien van die werk in die buiteland belas in België Indien wel, hoe Vir inwoners, salaris verdien uit die buiteland werk moet aangemeld en kan vrygestel word met verloop afhangende van die toepassing dubbele belasting verdrag. Wanneer voordeel trek uit die Belgiese uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime, mag die belasbare inkomste verminder word tot die mate dat die uitgewekene spandeer deel van sy / haar besigheid tyd buite België. Die belasting owerhede het presiese reëls voorsien vir die bepaling van dae gewerk buite België. Belasting op beleggingsinkomste en kapitaalwins beleggingsinkomste en kapitaalwins belas in België Indien wel, hoe inwoners en nie-inwoners belastingbetalers belasbaar op kapitaalwins gerealiseer bates gebruik vir besigheidsdoeleindes. Kapitaalwinsbelasting gerealiseer grond en geboue wat vir private doeleindes is belasbare om inwoner en nie-inwoners belastingbetalers onder sekere omstandighede. Kapitaalwinsbelasting gerealiseer portefeuljebeleggings of ander persoonlike eiendom gehou word vir private doeleindes is nie belasbaar vir inwoners en nie-inwoners, op voorwaarde dat hulle as gevolg van die normale bestuur van private rykdom en, vir portefeuljebeleggings, mits sodanige kapitaalwins nie as gevolg van die verkoop van aansienlike deelnames. Die kapitaalwins wat voortspruit uit die verkoop van 'n aansienlike deelnames tussen twee inwoners of tussen 'n inwoner en 'n nie-inwoner, geleë binne die Europese Economische Ruimte (EER), is vry van belasting. Aan die ander kant, kapitaalwinsbelasting wat uit so 'n transaksie tussen 'n inwoner en 'n nie-inwoner buite die Europese Economische Ruimte belasbaar. Individue wat voordeel trek uit die uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime is onderhewig aan die reëls soos nie-inwoners, wat beteken dat die reëls slegs van toepassing op Belgiese-bron kapitaalwinsbelasting. Ander inkomste belasbaar aan inwoners en nie-inwoners (in die mate dit Belgiese-verkry inkomste) sluit diverse winste en 'n wyd gedefinieer verskeidenheid van ander bronne, insluitende pryse en subsidies. Dividende, rente, en huurinkomste Inwoner belastingbetalers belasbaar op dividendinkomste van 'n Belgiese of buitelandse-bron. Dit is egter nie verpligtend vir individuele inwoner belastingbetalers aan te meld dividendinkomste op voorwaarde dat dit is onderhewig aan Belgiese terughoubelasting, wat in die meeste gevalle is van 27 persent was. Nie-inwoner belastingbetalers, insluitend vreemdelinge wat in België wat voordeel trek uit die uitgewekene spesiale inkomstebelasting regime, is onderhewig aan die Belgiese inkomstebelasting op Belgiese-verkry dividende. Ook, wanneer sulke individue buitelandse dividende direk na Belgiese bankrekeninge oorgeplaas, sommige Belastingverdragen toelaat België om belasting te weerhou. Belange erken op 'n gereguleerde spaarrekening is belastingvry tot EUR 1880 per belastingbetaler. Bo hierdie bedrag wat hulle is onderhewig aan 'n 15 persent weerhouding en finale belastingkoers. Die meeste ander belange toegeval in België is onderhewig aan 'n 25 persent belastingkoers. Inwoner belastingbetalers belas op inkomste uit vaste eiendom geleë in België en in die buiteland. Die inkomste van vaste eiendom in die buiteland kan in die meeste gevalle vrygestel met vordering wees (afhangende van die toepassing van 'n dubbele belasting verdrag). Inkomstebelasting gehef word op grond van die netto huurinkomste na aftrekking van 'n standaard toelae. Nie-inwoner belastingbetalers belas op inkomste uit vaste eiendom geleë in België op dieselfde grondslag as inwoners. Maar buitelandse vaste eiendom inkomste vrygestel is aan nie-inwoners. Die skoolhoof koshuis geleë in die EER is, in baie gevalle, vry van persoonlike inkomstebelasting. Verbandlenings met 'n bank lê in die EER vir die verkryging van 'n onroerende eiendom geleë in die EER gesluit mag reg om besparings te belas in België gee. Winste uit voorraad opsie uitoefen Die maksimum standaard besigheid aftrekking vir werknemers is EUR 4240. Vir direkteure (raadslede en ekwivalent), die standaard besigheid aftrekking is 3 persent met 'n maksimum aftrekking van EUR 2390. As die werklike besigheid uitgawes oorskry die standaard besigheid aftrekking, kan die werklike uitgawes afgetrek word. 80 persent van onderhoud betalings betaal uit hoofde van die burgerlike wetboek, die geregtelike verrigtinge kode of die wet oor die reg kohabitasie of uit hoofde van 'n soortgelyke buitelandse reg. Belasting vergoeding metodes Wat is die belasting vergoeding metodes wat algemeen gebruik word deur werkgewers in België Die volgende is die normale metodes van erkenning belasting terugbetaling deur die werkgewer betaal: huidige jaar bruto-up huidige jaar terugbetaling een jaar roll. Berekening van skattings / vooruitbetalings / weerhouding Hoe is skattings / vooruitbetalings / weerhouding van belasting hanteer in België Byvoorbeeld, Pay-as-you-(LBS), pay-as-you-go (PAYG), en so aan. Inkomste belasting, in beginsel, weerhou deur die werkgewer op 'n gereelde basis. Die finale belastingbetaling moet gedoen word binne twee maande vanaf die datum van die finale aanslag. Dit is ook moontlik om kwartaallikse geraamde belasting betalings te maak tydens die inkomste jaar tot die finale belastingbetaling te verminder. Kwartaallikse geraamde belasting betalings aanleiding gee tot 'n belastingkrediet die vermindering van die bedrag van belasting betaalbaar vir die jaar. Die belastingkrediet sal afhang van die datum van die betaling (die vroeër die betaling, hoe hoër is die krediet). Die basis vir die bepaling van hierdie kwartaallikse geraamde belasting betalings is die beraamde belastingaanspreeklikheid op geprojekteerde belasbare inkomste minder toepassing terughoudingsbelasting en belastingkrediete. Die bedrag van inkomstebelasting weerhouding, indien van toepassing, word bepaal in ooreenstemming met spesiale terughoudingsbelasting tafels. Wanneer is skattings / vooruitbetalings / weerhouding van belasting verskuldig in België Byvoorbeeld: maandeliks, jaarliks, beide, en so aan. In geval 'n terughoubelasting verpligting bestaan, moet die werkgewer terughoudingsbelasting af te trek van die lone en die oordrag van die weerhou belasting aan die Belgiese belasting owerhede teen die 15de van die maand wat volg op die betaling van lone aan die jongste. Belasting vooruitbetalings gemaak moet word voordat die volgende datums gedurende die inkomste jaar ten einde verdienstelike vir die onderskeie kwartale te wees: 10 April, Julie 10, 10 Oktober, en 20 Desember. Verligting vir buitelandse belasting Is daar enige verligting vir foriegn belasting in België Byvoorbeeld, 'n buitelandse belastingkrediet (FTC) stelsel, dubbele belasting verdrae, en so aan in die geval van 'n spesifieke dubbele belasting verdrag is nog nie afgehandel, het eensydige reëls voorsien om die las van dubbele belasting te verminder. Dit is soos volg beskryf. 'N Vermindering van 50 persent van die inkomste belasting Belgiese gehef word op buitelandse eiendom inkomste, inkomste uit persoonlike dienste, en sekere vorme van diverse inkomste, soos spekulatiewe inkomste en onderhoud. 'N Buitelandse belastingkrediet is beskikbaar vir inkomste uit kapitaal beleggings en roerende eiendom vir besigheidsdoeleindes gebruik in België en vak in die buiteland 'n belasting soortgelyk aan die inkomstebelasting Belgiese. Daar is egter belangrik beperkings. Geen krediet vir werklike buitelandse belasting betaal op ander inkomste is beskikbaar onder Belgiese nasionale wetgewing, maar buitelandse belasting aftrekbaar teen belasbare inkomste. Belastingverdragen deur België gesluit verlig die belastinglas in België op sekere buitelandse inkomste deur inwoner belastingbetalers ontvang. Oor die algemeen, met betrekking tot persoonlike eiendom inkomste, die belastingbetaler is geregtig op 'n waarna hierbo verwys word en ten opsigte van ander as persoonlike eiendom inkomste inkomste buitelandse belastingkrediet, is 'n vrystelling voorsien word. Die vrygestelde inkomste kan in ag geneem word by die bepaling van die koers van belasting op Belgiese-verkry inkomste (vrystelling met verloop metode). Die gebruik van split vergoeding reëlings kan dus bewys gunstige op voorwaarde dat die buitelandse belastingkoers laer is as die Belgiese een. Slegs die netto bedrag van inkomste verdien uit die buiteland, na aftrekking van die buitelandse belasting, word in ag geneem vir die bepaling van die belastingkoers wat toegepas moet word om die inkomste uit 'n Belgiese bron. Algemene belasting krediete Wat is die algemene belastingkrediete wat in België kan geëis asseblief onderstaande lys. Daar is 'n verskeidenheid van belastingkrediete beskikbaar, elk met hul eie spesifieke reëls van toepassing, berekeninge en beperkings. Die mees algemene is: liefdadigheid skenkings kapitaal en rente wat verband hou met 'n huislening diens tjeks pensioen spaar plan bydraes lewensversekering plan bydraes kindersorg uitgawes beleggings te inbraak en brand te voorkom. Monster belastingberekening Hierdie berekening 3 veronderstel 'n getroude belastingbetaler nie-inwoner in België met twee kinders wie se driejarige opdrag begin 1 Januarie 2016 en eindig 31 Desember 2018. Die belastingbetalers basis salaris is USD 100,000 en die berekening dek drie jaar. Wisselkoers gebruik vir berekening: USD 1.00 EUR 0,9018. Ander aannames Alle inkomste toeskryfbaar is aan plaaslike bronne. Bonusse betaal word aan die einde van elke belastingjaar, en toeval eweredig dwarsdeur die jaar. Rente-inkomste is nie vergewe België. Die maatskappy motor gebruik word vir besigheid en privaat doeleindes en oorspronklik gekos USD 50.000, het 'n CO2-emissie van 160 g / km, tipe brandstof diesel en is vir die eerste geregistreerde in Januarie 2015. Die werknemer geag nie-inwoner regdeur die opdrag. Belastingverdragen en totalization ooreenkomste geïgnoreer vir die doel van hierdie berekening. Toepassing van die Belgiese buitelandse spesiale inkomstebelasting regime (insluitende 25 persent van buitelandse sake reisigers en belastingvrye toelaes beperk tot EUR 11250). Jaarlikse huur deur die uitgewekene bedrae betaal om euro 24000. Toepassing van die Belgiese sosiale sekerheid bydraes. Rente-inkomste is nie kwytgeskeld in België. Berekening van belasbare inkomste 1 Sekere belasting owerhede te neem 'n ekonomiese benadering werkgewer om die interpretasie van artikel 15 van die OECD-model verdrag wat handel oor die afhanklike dienste Artikel. Om op te som, beteken dit dat indien 'n werknemer opgedra om te werk vir 'n entiteit in die gasheerland vir 'n tydperk van minder as 183 dae in die fiskale jaar (of 'n kalenderjaar van 'n tydperk van 12 maande), in diens van die werknemer bly deur die land van herkoms werkgewer, maar die werknemers salaris en koste herlaai om die gasheer entiteit, dan is die gasheerland belasting owerheid sal behandel die gasheer entiteit as die ekonomiese werkgewer en dus die werkgewer vir die doeleindes van die uitleg van artikel 15. In hierdie geval, Artikel 15 verligting sal ontken word nie en die werknemer sal onderhewig wees aan belasting in die gasheerland. 2 Byvoorbeeld, kan 'n werknemer fisies teenwoordig is in die land vir tot 60 dae duur voordat die belasting owerhede die ekonomiese benadering werkgewer van toepassing sal wees. 3 Alle inligting vervat in hierdie dokument opgesom deur KPMG Tax en regsadviseurs, die Belgiese lid firma van KPMG International, gebaseer op die Belgiese Inkomstebelastingwet Kode van 1992 en die daaropvolgende wysigings die Omsendbrief RH 624 / 325,294 van 8 Augustus 1983 die webwerf van die federale fiskale owerhede die Belgiese Social Security Act van 29 Junie 1981 het die Belgiese wet van 30 Maart 1994 het die webwerf van die administrasie België Social Security. 2016 KPMG Tax en regsadviseurs, 'n Belgiese Siviele Cooperative Maatskappy met beperkte aanspreeklikheid (Burg. CVBA / SKK civile) en 'n lid firma van die KPMG netwerk van onafhanklike lid maatskappye geaffilieer by KPMG International Cooperative (KPMG International), 'n Switserse entiteit. Alle regte voorbehou. Belastingkoerse word gereeld nagegaan deur KPMG lid maatskappye egter bevestig asseblief belastingkoerse met die countryx27s belasting gesag voor die gebruik van hulle besigheid decisions. Global belasting Guide maak vir individue met Stock Vergoeding Die Globale belasting gids verduidelik die belasting van voorraad vergoeding in 38 lande, insluitende die reëls met betrekking tot inkomstebelasting, sosiale belasting, kapitaalwinsbelasting, inkomste-aankope, belasting koshuis, uitgang belasting, en bate verslagdoening. Om verdere hulpbronne te voorsien, elke land se leiding skakels na die webwerf van die nasionale belasting agentskap en, waar van toepassing, na die land se belasting verdrag met die Verenigde State van Amerika. Die land profiele word gereeld hersien en bygewerk as dit nodig is. Aan die einde van elke, is die maand van die mees onlangs vereis update gegee. Dit is nie ongewoon vir 'n land se belasting reëls op voorraad vergoeding onveranderd te wees vir 'n paar jaar, so in 'n land lei geen updates nodig vir lang tydperke. Benewens die land-spesifieke dekking in hierdie gids, sien ook 'n verwante artikel reeks en 'n algemene vrae oor internasionale belasting in die algemeen vir mobiele werknemers. Nog vrae bied opname data op voorraad planne buite die Verenigde State van Amerika. 'N Ander Vrae verduidelik die belasting-gelykmaking programme waardeur sommige maatskappye betaal die buitelandse belasting van werknemers op internasionale opdragte. Jou wêreldwye belasting Guide is geweldig en die inskrywing op sigself die moeite werd. 'N groot bron Cynthia Hunt, Regte Departement, Entegris Hoekom Hierdie Gids Matters Die belasting van voorraad vergoeding vir mobiele werknemers kan veral ingewikkeld wees, veral wanneer hulle werk in twee of meer lande tydens die vestigingsperiode van aandele toekennings. In 'n opname van multinasionale maatskappye, 67 van die respondente het gerapporteer dat werknemers nie 'n goeie begrip van hoe om voordeel te trek uit ekwiteitvergoedingskemas buite die Verenigde State van Amerika (2015 Global Equity Aansporings opname deur PricewaterhouseCoopers en die NASPP) het. Ons globale belasting Guide is 'n waardevolle vertrekpunt vir beide voorraad plan deelnemers en voorraad plan professionele mense wat nodig het om te weet oor die belasting van voorraad vergoeding in die gedek lande. Soek professionele advies oor spesifieke situasies Hierdie gids 'n nuttige beginpunt en navorsing instrument kan wees, die verskaffing van 'n algemene verwysingsraamwerk op belastingwette in elk gedek land. Jy moet egter kontak rekenmeesters, belasting spesialiste, prokureurs, en / of menslike-hulpbronne departemente vir advies oor spesifieke situasies. Die inhoud van die wêreldwye belasting Guide moet nie beskou word as reg, belasting, of finansiële-beplanning raad oor 'n spesifieke feite of omstandighede. Agtergrond van die wêreldwye belasting Guide Die Globale Tax Guide is oorspronklik opgestel deur Louis RORIMER van die regsfirma Jones Dag in Cleveland, Ohio, en is geskryf om sy siening en nie die sienings van die regsfirma hy verbonde aan te spreek noodwendig. Mnr RORIMER is ook die skrywer van die twee-volume boek International Stock Planne. Die wêreldwye belasting Gids opgedateer as wat nodig is deur die personeel van myStockOptions. What Is die belastingkoers op Oefening Stock Options Verstaan ​​die komplekse belasting reëls daardie werknemer voorraad opsies dek. Die meeste werkers ontvang slegs 'n salaris vir hulle werk, maar sommige is gelukkig genoeg is om voorraad opsies te ontvang sowel. Werknemer voorraad opsies kan dramaties verhoog jou totale vergoeding van die werkgewer, maar hulle het ook belastinggevolge wat jou opbrengs kan bemoeilik. Wat belastingkoers jy betaal wanneer jy voorraad opsies uit te oefen, hang af van watter soort opsies wat jy ontvang. Aansporing voorraad opsies teen nonqualified voorraad opsies Daar is twee tipes van werknemer voorraad opsies. As jou werkgewer volg sekere reëls, dan kan jy kry aansporing voorraad opsies, wat gunstige belasting eienskappe het. Ten einde 'n aansporing voorraad opsie uit te reik, moet jou werkgewer opsies aan werknemers onder beide 'n algemene plan dokument wat die hele maatskappy en 'n spesifieke opsie ooreenkoms met elke werknemer ontvang opsies gee. Die opsie kan 'n maksimum termyn van 10 jaar het, en die uitoefeningsprys moet op of bo die huidige aandeelprys wanneer toegestaan. As jy jou werk te verlaat, dan moet jy die opsie binne drie maande na jou beëindigingsdatum oefen. Die beloning vir aansporing voorraad opsies is dat jy nie het om enige belasting te betaal op die verskil tussen die uitoefeningsprys en die billike markwaarde van die voorraad wat jy ontvang by die tyd wat jy die opsie uit te oefen. Verder, as jy die voorraad vir 'n jaar te hou nadat jy oefen - en ten minste twee jaar na die datum waarop jy die opsie ontvang - dan enige wins word beskou as langtermyn kapitaalwinsbelasting en belas teen 'n laer koers. Hoekom nonqualified voorraad opsies Arent so goed soos aansporing voorraad opsies As die opsie nie die geval aan die vereistes van 'n aansporing voorraad opsie, dan is sy belas as 'n nonqualified voorraad opsie. In daardie geval, moet jy inkomstebelasting op jou gewone inkomste belastingkoers op die verskil tussen die uitoefeningsprys en die billike markwaarde van die voorraad wat jy ontvang by die tyd wat jy die opsie uit te oefen betaal. Daardie vraestel wins by jou belasbare inkomste, selfs as jy dit nie verkoop die aandele jy by die uitoefening van die opsie. Wanneer jy later verkoop jou aandele, die belastingkoers jy betaal hang af van hoe lank jy die aandele hou. As jy die aandele binne 'n jaar van wanneer jy die opsie uitgeoefen verkoop, dan betaal jy sal jou volle gewone inkomste belastingkoers op kapitaal kort termyn winste. As jy hulle hou langer as 'n jaar na oefening, dan laer langtermynkapitaalgroei winste tariewe van toepassing sal wees. Die sleutel in voorraad opsie belastinghantering is watter een van hierdie twee kategorieë sluit wat jy het gekry van jou werkgewer. Praat met jou HR departement om seker te maak jy weet watter een jy het, sodat jy kan dit korrek te hanteer. Hierdie artikel is deel van Die Motley Fools Kennis Sentrum, wat geskep is gebaseer op die inligting wat versamel wysheid van 'n fantastiese gemeenskap van beleggers. Wed graag jou vrae, gedagtes en opinies te hoor op die kennis Center in die algemeen of hierdie bladsy in die besonder. U insette sal ons help om te help om die wêreld te belê, beter E-pos ons by knowledgecenterfool. Dankie - en Fool op Probeer enige van ons dwase nuusbrief dienste gratis vir 30 dae. Ons Fools kan nie almal hou dieselfde menings, maar ons almal is van mening dat die oorweging van 'n wye verskeidenheid van insigte maak ons ​​beter beleggers. Die Motley Fool 'n bekendmaking beleid.


No comments:

Post a Comment